BAIP tapo oficialiu LENOVO profesionalių paslaugų bei LENOVO duomenų centrų įrangos garantinio ir pogarantinio techninio aptarnavimo tiekėju

Su Lenovo BAIP pasirašė net dvi svarbias partnerystės sutartis: Lenovo profesionalių paslaugų partnerystės sutartį (Lenovo PSP, SIKS), ir Lenovo duomenų centrų įrangos autorizuoto serviso partnerio sutartį (Lenovo Authorised Service Provider Agreement for Data Centre Products, ITOS).
 
Tai reiškia, kad nuo šiol BAIP specialistai teiks profesionalias Lenovo duomenų centrams skirtos įrangos diegimo, integracijos, garantinio ir pogarantinio aptarnavimo paslaugas tiek Lietuvoje, tiek bet kurioje kitoje šalyje, kur tik gali prireikti šių paslaugų, ir kur jas gali užsakyti klientas tiesiogiai ar per Lenovo atstovybę.
 
„Tai – svarbus žingsnis mūsų įmonei profesionalių modernios IT infrastruktūros paslaugų vystymo srityje. Realiai šios sutarties pagrindu mes tampame oficialiu Lenovo profesionalių paslaugų ir duomenų centrų įrangos techninio aptarnavimo centru. Tai reiškia aukštesnį BAIP specialistų sertifikacijos lygį bei profesionalių Lenovo paslaugų garantijas mūsų klientams. Sutartis reikšminga dar ir dėl to, kad ji gali stipriai išplėsti BAIP teikiamų paslaugų geografiją“, – partnerystės naudas komentavo BAIP generalinis direktorius Gytis Umantas.
 
BAIP partnerystė su Lenovo sėkmingai vystoma nuo 2013-ų metų. 2020-ųjų pavasarį BAIP tapo Lenovo DCG (duomenų centrų įrangos dalis) Platinum lygio partneriu. Vienas įdomiausių pastarojo meto projektų kartu su partneriu – serverių tiekimas Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) infrastruktūros vystymo projektui.

Grįžti į naujienų sąrašą